Huollot ja Palautukset
Seuraavat vaatimukset ovat pakollisia Focus Nordicille lähetettävien huoltojen ja palautusten osalta.
Huollot
Focus Nordicin edustamien tuotemerkkien huoltoliikkeet löydät osoitteesta: https://www.focusnordic.fi/huoltoliikkeet/
- Täytä huoltolomake ja lähetä se osoitteeseen [email protected].
- Saatte paluuviestinä ohjeet tuotteen huoltoon toimittamista varten
- Huoltolähetyksen mukana on oltava aina huoltolähete, josta selviää lähettäjän tiedot, sekä vikaselvitys. Takuuhuoltoon lähetettävien laitteiden mukana on toimitettava ostokuitti, josta on käytävä̈ ilmi laitteen merkki ja malli, ostopäivä sekä̈ ostopaikka.
- Asiakas vastaa tuotteen toimituskuluista, ellei kyseessä ole takuuhuolto. Takuuhuoltojen osalta on aina käytettävä Focus Nordicin valitsemaa kuljetuspalvelua. Mikäli käytät muuta toimitustapaa, joudumme veloittamaan lähetyskulut myös takuuhuoltojen osalta.
- Takuuhuollot suoritetaan valmistajan tuotteelle määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Focus Nordicilla on oikeus periä lähetys- ja käsittelykulut mikäli laitteessa havaitaan takuun ulkopuolinen vika (esim. pudotus- tai nestevaurio).
Palautukset
- Lähetä palautettavien tuotteiden tuotenumerot, nimet ja määrät osoitteeseen [email protected].
- Palautuksia ei hyväksytä täysin toimiville tuotteille - vain siinä tapauksessa, että Focus Nordic on lähettänyt väärän tai viallisen tuotteen
- Palautuksia ei koskaan luovuteta fyysisesti Focus Nordicin edustajille
- Veloitamme kaikki rahtikustannukset, jotka liittyvät palautukseen, joka on vastaanotettu ilman Focus Nordicin hyväksyntää
- Korvausvaatimukset viallisista ja/tai virheellisistä tuotteista on tehtävä 8 päivän kuluessa vastaanottopäivästä
- Focus Nordicin on ne hyväksyttävä kaikki palautukset
Kuljetusvahingot
Kuljetusvahinkojen tapauksessa:
- Ilmoita vahingot suoraan kuljettajalle, joka toimittaa paketin, ja varmista, että se on dokumentoitu oikein. Tämän varmistaminen on tärkeää ennen lähetysten allekirjoittamista.
- Toimita valokuva-aineisto vahingoittuneesta lähetyksestä
- Lähetä korvausvaatimus osoitteeseen [email protected] ja liitä mukaan kuvaus vahingoista, lähetysnumero, laskun numero ja liitä mukaan kaikki asiakirjat
- Pidä kaikki pakkausmateriaalit jatkotutkimuksia varten.